سفارش تبلیغ
صبا ویژن
پیامبر صلی الله علیه و آله فرمود : یاد دهید و آسان گیرید و سخت مگیرید [ابن عباس]

forza atlantis

کاکا به طور رسمی عنوان بهترین بازیکن سال 2007 اروپا را گرفت و توپ طلای اروپا را دریافت کرد.


کاکا ، بازیکن تیم آث میلان توانست با کسب 444 رای در مرحله آخر ، بالون د اور یا توپ طلا را مال خود کرد. چندین هفته است که می گویند هافبک نفوذی برزیلی ها این جایزه و بهترین بازیکن سال جهان را کسب کرده و اکنون به طور رسمی اعلام شد این جایزه با اعتبار را برده است.


این بازیکن 25 ساله ، با بیش از 150 رای اختلاف با رقیب خود، کریس رونالدو اول شد و نگذاشت رونالدو به این عنوان دست یابد. لیونل مسی هم در مکان سوم ، پشت سر این 2 بازیکن ایستاد.


این رای گیری توسط 96 روزنامه نگار انجام شد. به این ترتیب که هر کس 5 بازیکن برتر را از دید خود انتخاب می کرد. به اولین انتخاب 5 امتیاز ، به دومین 4 و به همین ترتیب برای انتخاب های پایین تر ، امتیاز هم کم می شد.


باشگاه های اروپایی در بدست آوردن این جایزه حکمفرما هستند. اما کاکا خودش سومین برزیلی هست که این جایزه را در 6 سال اخیر دریافت کرده و اولین بازیکن میلان از سال 2004 که شوچنکو این عنوان را بدست آورد.


بر پایه این گزارش، کریستیانو رونالدو، هافبک پرتغالی منچستریونایتد در جایگاه دوم ایستاد و لیونل مسی ، مهاجم آرژانتینی بارسلونا سوم شد.


کاکا پس از کسب عنوان بهترین بازیکن اروپا گفت: این یک عنوان ویژه برای من به حساب می آید. این جایزه، سال فوق العاده مرا به اوج می رساند. این جایزه بسیار ارزشمند است و تنها راهی که می توان این جایزه را برد این است که برای تیمی مثل میلان بازی کنید.


کاکا از سوی 96 روزنامه نگار از سراسر جهان و از میان فهرست ابتدایی 50 بازیکن به این عنوان مهم دست پیدا کرد.


جایزه توپ طلای اروپا همه ساله از سوی مجله "فرانس فوتبال" به برترین بازیکن سال فوتبال اروپا اهدا می شود.


 


این هم چنتا عکس از کاکا و توپش




و



و



و


به امید بالا اومدن میلان تو جدول سری آ





امین ::: پنج شنبه 86/11/18::: ساعت 9:28 عصر

برونوزتى: میلان و رونالدینیو مانند زوجى،منتظر ازدواج هستند





برونوزتى اسرار دارد که انتقال رونالدینیو به میلان باید هر چه سریعتر صورت بگیرد.
سلویو برلسکونى ،رئیس باشگاه میلان مدتها منتظر فرصتى بود تا رونالدینیو را بدست آورد.
برونوزتى میگوید: "برلسکونى همیشه بطور آشکار گفته که خواستار رونالدینیو است.این قرارداد بیشتر شبیه دو زوج منتظر ازدواج است.روشن است که رونالدینیو با توجه به علاقه میلان به او بجاى انگلیس ،میلان را انتخاب میکند و این انتقال احتمالا در ژانویه اتفاق مى افتد."

--------------------------------------------------

100 ملیون مجموع انتقال رونالدینیو و زامبرتا به میلان



تمام اخبارها از انتقال دو بازیکن بارسا،رونالدینیو و زامبروتا ،دو بازیکن بارسا ،به میلان اشاره میکند.
سایت توتو مرکاتو میگوید میلان میخواهد رونالدینیو برزیلى و زامبروتاى ایتالیایى را با مجموع 100 ملیون یورو بخدمت بگیرد،،،اما روزنامه مارکا میگوید رونالدینیو میخواهد به همان جایى برگردد که آمده است،چون با برزیلى ها بیشتر احساس راحتى میکند. اما زامبروتا به کشورش و به احتمال زیاد به میلان باز خواهد گشت و هر دوى آنها میخواهند از رایکارد فرار کنند!

 




امین ::: پنج شنبه 86/11/18::: ساعت 9:27 عصر

زَرتُشت یا زردشت (در اوستا زَرَثوشْتَرَ به تعبیری به معنی «دارنده روشنایی زرین‌رنگ» و به تعبیری دیگر «دارنده شتر زردفام») نام پیامبر ایرانی و بنیادگذار دین زرتشتی‌گری یا مزداپرستی و سراینده گاهان (کهنترین بخش اوستا) است. بعضی پژوهشگران بر این باورند که زرتشت در روز ششم فروردین زاده شده ولی درباره تاریخ زایش او دیدگاه‌های فراوانی وجود دارد. برآوردها از ششصد تا چندین هزار سال پیش از میلاد تفاوت دارند. تولد زرتشت را در شمال غربی ایران در نزدیکی دریاچه چیچست (ارومیه) دانسته‌اند. پس از اعلام پیامبری در سن 30 سالگی، زندگی بر زرتشت در منطقه شمال غربی ایران سخت شد و او ناچار به کوچ به شمال شرقی ایران آن روزگار یعنی منطقه بلخ شد. در آنجا زرتشت از پشتیبانی گشتاسب‌شاه برخوردار شد و توانست دین خود را گسترش دهد. زرتشت در سن 77 سالگی در روز پنجم دی ماه در نیایشگاه بلخ بدست یکی از تورانیان به نام توربراتور کشته شد.

 

تبار و خانواده زرتشت

نام خانوادگی زرتشت اسپنتمان بود. مادر او دُغدو و پدر وی پوروشسب نام داشتند. پوروشَسْب اِسپَنْتْمان مردی دانشور و درستکار بود. دغدو دختر فری‌هیم‌رَوا از خاندان نژادگان (اشراف) و دینور بود. حاصل ازدواج پوروشسب و دغدو پنج پسر بود و زرتشت سومین آنهاست. زرتشت از همسر خود به نام هووی شش فرزند داشت. نام سه پسر ایشان ایسَت‌واسْتَرَه، اورْوْتَتْ‌نَرَه، هْوَرْچیثْزَه و نام سه دخترشان فرینی، ثریتی و پوروچیستا بود. یکی از هفت شاگرد اصلی زرتشت به نام مَیدیوماه پسرعموی پیامبر بود.

 

خاستگاه و اندیشه زرتشت

از این پیامبر ایرانی‌ در یشت‌های‌ کهن‌ سخن‌ میآید که‌ در (اَریّانَ و یَوچَه‌) در ساحل‌ رود (دائیتی) در سرزمین‌ قبایل‌ ایرانی‌ متولد گردید در (زامیادیشت‌) زیستگاه‌ زرتشت‌ را در ناحیه‌ ای‌ میداند که‌ در آن‌ دریاچه‌ (کوسَویّ) است‌ که‌ مطابقتی‌ با دریاچه‌ هامون‌ دارد. بهر تقدیر ناحیه‌ (اَریانَّ و یوچَه‌) گاه‌ خوارزم‌ پنداشته‌ می‌شود و گاه‌ آنرا آذربایجان‌ و بعضاً بدلیل‌ مراسمی‌ مذهبی‌ که‌ در ستایش‌ (اَرُدویسورااناهیتا) می‌شود آنرا در سیستان‌ ذکر کرده‌اند. امروز بر این‌ باوریم‌ که‌ گاهان اثری‌ قبل‌ از زرتشت‌ پیامبر محسوب‌ می‌شود تاریخ‌ موجودیت‌ زرتشت‌ را نمی‌توان‌ بطور قطع‌ مشخص‌ نمود که‌ احتمالاً قدمت‌ آن‌ از 1400 سال‌ قبل‌ از میلاد تا 630 سال‌ ق.م‌ میدانند. زرتشت‌ از سرزمینی‌ کهنی‌ برخواست‌ که‌ مردمانش‌ آریاییانی‌ بودند که‌ به‌ پرستش‌ چهار رب‌ النوع‌ مشهور بودند 1 میترا یا (میتَر) 2 ورونایا(وَرُون‌) و ایندرا (آندرا) و ناسیته‌ یا (ناستی‌) که‌ استنباط‌ است‌ آنها نمایندگان‌ دو خدای‌ آریائی‌ (اَسورا) یا اهورا و دئوها (دیوان‌) بودند. قبایل‌ ایرانیان‌ قدیم‌ را قبایل‌ (مادای‌) یا ماد و نیز از قبایل‌ پارسوآ یا پاراسیکا میدانند. لذا منشأ خدایان‌ (کاثاها) همان‌ سُوریّ (اسورا) دارگونه (رب‌ النوع‌) آریائی‌ خورشید است‌ بنابر آن‌ (سوُرّی‌) - SURYA - مورد پرستش‌ جنگجویان‌ آریائی‌ بود که‌ هیجده‌ قرن‌ قبل‌ از میلاد آثار آن‌ بجا مانده‌ است‌. سورا خدای‌ آریائیان‌ یا سور که‌ در اوستا (هوْرَ) HVER نام‌ برده‌ شده‌ است‌ در سده چهارده‌ پیش از میلاد در آثار نوشتاری‌ میتانی‌، خدایان‌ آریائی‌ قدیم‌ ودائی‌ یعنی‌ ورونا و میترا و اندرا و ناسیته‌ را می‌بینیم‌ در کاثاها از اَهُورَ به‌ مفهوم‌ خردمند (مزداه‌) MAZDAH و یا مزداه‌ اهور برمی‌خوریم‌ و از (دَیؤَ) DAVA به‌ معنای‌ خدای‌ اهریمن‌. (سپَنتَامَینیو) نماد اهورائی‌ گوهر پاک‌ نیکوئی‌ و خیر و نور مقدسی‌ پارسیان‌ بود و (انگْرمینیو) نماد اهریمن‌ و شر و ویرانگراست‌ که‌ هر دو جنبه‌ آفرینندگی‌ دارند یکی‌ سازندگی‌ دیگری‌ ویرانگری‌. در نظرگاههای‌ زرتشتیان‌ ابدیت‌ تعاقب‌ بُعد مادی‌ آفرینش‌ است‌. در فلسفه‌ زرتشت‌ (اَشا) قانون‌ طبیعی‌ و قانون‌ الهی‌ و ازلی‌ و ابدی‌ است‌ (اشا) قانون‌ راستی‌ و درستی‌ و داد است‌، هر فعلیتی‌ و هر کنشی‌ چنانچه‌ با قانون‌ (اَشا) همخوانی‌ و سازگار نباشد و راستی‌ و درستی‌ آن‌ بر عدالت‌ و دادخواهی‌ نیانجامد از قانون‌ (اَشا) خارج‌ است‌، (اَشا) درون‌ پویائی‌ و برون‌ پویائی‌ تکامل‌ را به‌ جهان‌ عرضه‌ میدارد. (گفتار نیک‌ و پندار نیک‌ و کردار نیک‌) سه‌ اصل‌ اهورائی‌ است‌ که‌ در تارو پود قوانین‌ زیستن‌ بشریت‌ ارمغانی‌ جز جاودنگی‌ ندارد. زرتشت‌ آزادی‌ و اختیار را گزینشی‌ برای‌ مردم‌ میداند. بهره‌ کار هر کس‌ همانست‌ که‌ انجام‌ می‌دهد ، جبری‌ برای‌ اشخاص‌ نیست‌ نیکی‌ اشخاص‌ جز بهره‌ای‌ از نیکوئی‌ و شر اشخاص‌ جز شری‌ برای‌ وی‌ نخواهد بود. داد اهورانی‌ خدشه‌ ناپذیر است‌ و نیکی‌ و شرارت‌ اصالت‌ دارند .




امین ::: پنج شنبه 86/11/18::: ساعت 9:12 عصر

رسانه هاى آرژانتین اعلام کردند که باشگاه میلان براى جذب خوان رومن ریکلمه، پیشنهاد ? میلیون دلارى به ویارئال داده است.
ریکلمه که در پیروزى ? - صفر آرژانتین برابر شیلى در رقابت هاى مقدماتى جام جهانى نقش اساسى را ایفا کرد، پس از درگیرى با مانوئل پلگرینى سرمربى تیم اش در رقابت هاى لالیگا براى ویارئال هنوز حتى یک بازى هم انجام نداده است.
گفته مى شود، باشگاه هاى اتلتیکو مادرید، رئال بتیس، منچسترسیتى و بوکاجونیورز نیز خواستار به خدمت گیرى این بازیکن خلاق آرژانتینى هستند.



امین ::: پنج شنبه 86/11/18::: ساعت 8:33 عصر

سلام کاربرا گرامی

امروز اولین روز ایجاد این وبلاگ است یعنی 15/11/1386  من قصد دارم براتون مطالبی بگذارم که سطح علمی و اطلاعاتی جوانان ایران زمین ارتقاع پیدا کند به امید روزی که این وبلاگ ؛ وبلاگ توپپی بشه

در ضمن یکی دیگر از وبلاگهای من WWW.GERMANIOM.BLOGFA.COM  هست




امین ::: چهارشنبه 86/11/17::: ساعت 8:51 عصر

 
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 0


بازدید دیروز: 8


کل بازدید :8931
 
 >>اوقات شرعی <<
 
>> درباره خودم<<
 
>>فهرست موضوعی یادداشت ها<<<
 
>>آرشیو شده ها<<
 
>>اشتراک در خبرنامه<<
 
 
>>طراح قالب<<